Vjerojatno ste čuli izraz da previše kuhara kvari jelo, ali kad je pozivni centar u pitanju, previše alata onemogućuje ugodno korisničko iskustvo.
Postoje kontaktni centri koji imaju desetke zastarjelih softverskih sustava kako bi mogli pratiti svakodnevne operacije. A ako vaš agent otvara i zatvara do deset različitih programa za jednostavan zadatak, vrijeme je da se odmaknete i razmislite da li je vaš pozivni centar produktivan onoliko koliko bi mogao biti!
Rješenje za pozivni centar sa takvim problemom je jednostavan – integracija! Kada je riječ o implementaciji novih tehnoloških rješenja, tvrtke obično usvajaju softver specifičan za značajke koji se može integrirati s njihovim postojećim kontaktnim centrom. Zidna ploča kontaktnog centra tvrtke za vodeće pozivne centre nudi korisničku podršku temeljenu na oblaku za brzu i jednostavnu interakciju između tvrtki i kupaca, osnažujući agente da rukuju s više sustava istovremeno. Može se jednostavno integrirati s pozadinskim aplikacijama trećih strana – agentima se štedi vrijeme za skok na više aplikacija samo da bi dobili brzi pregled podataka.
Još jedan problem koji pozivni centar može imati je otpadanje agenata. Agenti imaju težak posao, stisnuti su u svojim kabinama, rade duge sate, a odgovaranje na pozive frustriranih klijenata ponekad im može dodijati. Gledajući iz perspektive rasta, demotivirani agenti mogu se loše odraziti na organizacijski rast.
Pravo zanimljivo rješenje može biti u tome da možete transformirati svoje zidne ploče i učiniti da posao izgleda kao igra. Prava mehanika igre, alati i tehnike mogu preoblikovati kontaktni centar u privlačno radno okruženje za zaposlenike i potaknuti njihove interese za posao. Dakle, osim što su zabavni, mogu pomoći i u izgradnji kulture tvrtke.
Kako biti dobar agent kad je pozivni centar u pitanju također je jedan od izazova. Da biste bili dobar agent u pozivnom centru, morate biti odličan aktivan slušatelj. Najvažniji dio posla agenta pozivnog centra je razumjeti što korisnik želi kako biste mogli pronaći odgovarajuće rješenje za njihov problem. Uz to, morat ćete biti strpljivi, imati debelu kožu (nemojte stvari shvaćati osobno, jer klijenti mogu biti frustrirani i iskaliti svoj bijes na vama).